Гарантія товару
Гарантійний період – це термін, під час якого клієнт, виявивши нестачу товару, має право вимагати від продавця чи виробника вжити заходів щодо усунення дефекту. Продавець повинен усунути недоліки, якщо не буде доведено, що вони виникли через порушення покупцем правил експлуатації.
З якого моменту починається гарантія?
- з передачі товару споживачеві, якщо у договорі немає уточнення;
- якщо немає можливості встановити день покупки, гарантія йде з моменту виготовлення;
- на сезонні товари гарантія йде з початку сезону;
- При замовленні товару з інтернет-магазину гарантія починається з дня доставки.
Обслуговування за гарантією включає:
- усунення недоліків товару у сертифікованих сервісних центрах;
- обмін на аналогічний товар без доплати;
- обмін на схожий товар із доплатою;
- повернення товару та перерахування коштів на рахунок покупця.
Правила обміну та повернення товару:
Повернення та обмін товару
Будь-який товар, замовлений на novko.ua і не підійшовши з будь-яких причин (фасон, розмір, колір), може бути повернений протягом 14 днів, за винятком дня покупки.
Для оформлення повернення вам необхідно:
1. Роздрукувати, заповнити та обов'язково підписати заяву на повернення.
2. Скомплектувати повернення, яке складається з:
- a. товару
- b. підписаної заяви на повернення
3. Вибрати зручний для Вас спосіб повернення товару.
4. Дочекатись смс повідомлення про надходження повернення на склад. Кошти будуть переведені протягом 3 днів з моменту прийняття товару до повернення.